Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

W sprawach reklamacji lub zwrotu prosimy o kontakt mailowy 

globy.pl@gmail.com

lub telefoniczny

698-289-799

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrot wszystkich poniesionych kosztów przez kupującego zwracamy do 14 dni kalendarzowych na wskazany rachunek bankowy przez kupującego.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych 

W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Odpowiemy do dwóch dni roboczych oraz prześlemy odpowiedni formularz i etykietę na przesyłkę zwrotną.

W przypadku reklamacji towaru zastosowanie mają przepisy Ust. z dn. 27/07/2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 z późniejszymi zmianami) Art. 556,557 KC; Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 25/06/2002 DU96 poz 851 z późniejszymi zmianami.   Towar należy odesłać na adres: Globy.pl, ul. Kościelna 15 47-280 Ostrożnica (z dopiskiem REKLAMACJA). Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony formularz, oraz dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).

Załącznik 1- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]

Ja (imię i nazwisko)…………………………………………………………………………………………

niniejszym  informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych  rzeczy:   …………………………………………………………………………………………………………………..   …………………………………………………………………………………………………………………..

Data zakupu: ………………………………………Data odbioru: ………………………………………

Numer paragonu: ………………………………………… Adres e-mail: ………………………………………

Nr  telefonu:…………………………………………. Adres  zamieszkania:  ……………………………………………………………………………………….

Data sporządzenia oświadczenia:  (Podpis – dot. reklamacji w  formie papierowej )  ___________________________________________________________________

DANE  DO PRZELEWU ZWROTNEGO  Numer konta:  …………………………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko odbiorcy: ………………………………………………………………………………….

Adres: ………………………………………………………………………………………………………….
Podpis………..

Załącznik nr 2- FORMULARZ – REKLAMACJA TOWARU

Imię i Nazwisko: …………………………………………………………………………………………….

Nr telefonu: ……………………………………………………………………………………………………..
Adres e-mail: ……………………………………………………………………………………………………
Data zakupu: ……………………………………………………………………………………………………
REKLAMOWANY TOWAR:  L.P. NAZWA ( model, kolor ) / ILOŚĆ

1.)………………………………………………………………………………………………………………….

2.)…………………………………………………………………………………………………………………..

3.)…………………………………………………………………………………………………………………..

WADA TOWARU: ……………………………………………………………………………………………………………………… ( szczegółowy opis reklamowanej wady)  ……………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………

ŻĄDANIE KUPUJĄCEGO:  ………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….

W PRZYPADKU ZWROTU NALEŻNOŚCI ZA UZNANĄ WADĘ, BEZ WCZEŚNIEJSZEJ MOŻLIWOŚCI WYMIANY NA INNY, WOLNY OD WAD TOWAR, PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA BANKOWEGO.  Numer konta: …………………………………………………………………………………………………….
Imię i nazwisko odbiorcy: ……………………………………………………………………………………..  Ulica:………………………………………………………………………………………………………………..
nr domu/mieszk. …………………………………………………………………………………………………
Kod pocztowy: ……………………………………………………………………………………………………  Miasto: ……………………………………………………………………………………………………………..

Dodatkowe uwagi: ………………………………………………………………………………………………..
(Podpis – dot. reklamacji w formie papierowej )

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl